2 Aralık 2011 Cuma

Doğumgünü Pastası


Pastayı son dakikaya bıraktım çünkü nedense pandispanya yapmak ürkütüyordu.içime sinen bir kek olsun istiyordum ama hazır pasta da almak istemiyordum.İşi şansa bırakmamak adına hazır pandispanya un kullandım.Neticede ev yapımı ve hafif bir pasta oldu...
Malzemeler
Hazır pandispanya un(içindeki tarife göre hazırladım)
yarım su bardağı süt ile ıslattım
KREMASI
3 su bardağı süt
yarım su bardağı şeker
1 yumurta sarısı 
1/4 su bardagı un
yarım su bardağı nişasta
kaplaması için 1 paket krem şanti 3/4 su bardağı süt
süslemek için bir paket bitter çikolata

krema malzemelerini tencereye koyun iyice çırpın ve ocaga alın kaynayıncaya kadar karıştırın.Kaynayınca altını kapatın ve ılıyana kadar arada topaklanmaması için karıstırın.Pandispanyayı ortadan ikiye ayırın ve süt ile ıslatın üzerine kremanın yarısını dökün ve yayın üzerine arzunuza göre meyveler koyun (ben muz kullandım) diğer keki de üzerine koyun süt ile ıslatın kremasını sürün ve pastayı dolaba koyun. krem şantiyi hazırlayıp dolaba koyun pasta 1 saat dinlendikten sonra hazırladığınız krem şantiyi yanlarına ve üzerine sürün . Çikolatayı rendeleyip patanın etrafına serpin...
Afiyet  olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder