1 Aralık 2011 Perşembe

Meyve Soslu Cheesecake



3 paket burçak biskvi
100 gr tereyağ

1 su bardağı süzme yoğurt
1 su bardağı şeker
3 yumurta
2paket labne peyniri
2 yemek kasigi un

Biskuviyi un haline getirip erimiş yağ ile yoğur kelepçeli kalıba altına yağlı kağıt koyarak iyice bastır kenarlarına da resimdeki gibi yukselti yaparakyarım saat buzlukta bekletilir .krema malzemelerin in karistirip buzluktan çıkardıgımız kalıba dök ısıtılmış 170 derece fırında üzeri hafifçe kızarana kadar pişir bir gece dolapta beklersek daha iyi olur.üzerine hazır meyveli sos ile servis yapabilirsiniz.Özel günleriniz için mukemmel bır secım..
afiyet olsun...

3 yorum:

  1. kelepçeli kalıp ne ben bilmiyorum

    YanıtlaSil
  2. kelepçeli kalıp pasta ve kek yapımında kullanılan ve yaptıgınız pandıspanya kekın ya da turtanın rahatlıkla tepsıden cıkarmanıza yardımcı olan bır kalıp.buyuk marketlerde kolaylıkla bulabılırsınız..

    YanıtlaSil
  3. hheyy dostum... dun aksam yaptım cheesecake tarifini... cok begenildi 10 numero denildi:)
    ya ben uye olamadım nedense buraya.. neyse ben "seyirci" kontenjanında takılayım:D

    YanıtlaSil